sunnuntai 24. elokuuta 2014

Rahastetaanko tahallaan

Sain juuri tekstiviestin matkaviestioperaattorilta, jossa kehoitettiin menemään laskun maksusivulle elisa.fi.
Soitin kaksi kertaa neuvontaan. Ensimmäinen soitto meni jo vanhentuneeseen numeroon. Sain sieltä uuden numeron.Soitin siihen. Asiakaspalvelussa on jonoa, palvelemme hetken kuluttua - palvelemme teitä alle kahdeksan minuutin kuluttua.
Laitoin pihelimen kaiun päälle ja kävin vc-ssä, puhelin oli mukana ja tyhjensin pyykkikoneen ja puhelimesta soi musiikki. Viimein palvelusta vastattiin. Esitin asiani. Miksi minulle tuli taas kehoitus laskun maksamisesta, sillä olinhan sen maksanut heti edellisen viestin tultua. Selityksiä riitti.
Minulla on Elisassa nettilasku, joka ilmoitetaan tekstiviestinä. Elisan mukaan lasku oli kunnossa. Sattumalta hoksasin kysyä jonottamaani palvelun mahdollista hintaa. Aikaisemmin palvelu on ollut ilmaista. Joo, meillä on tullut muutoksia. Puhelusta veloitetaan paikallispuhelun minuuttitaksa.
Minun kävi vähän vihaksi. Nyt heräsi kysymys, että rahastetaanko meitä tahallaan turhilla kehoituksilla? Pitäisikö minun siirtyä pankin suoraveloitukseen vai vaihtaa koko liittymä toiseen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti