sunnuntai 24. elokuuta 2014

Myyjän käytös vihastutti

Olin  lähialueen tavaratalossa ostoksilla. Tapasin siellä entisen työkaverini ja aloimme vaihtamaan pitkästä aikaa kuulumisia.Seuraan liittyi minulle täysin tuntematon saman tavaratalon myyjä ja valtasi kokonaan minun seurassani olevan henkilön. Mielestäni meidän jutut jäivät kokonaan kesken.Tällaistako se elämä on? Eikö sekaan tullut myyjä huomannut tekevänsä mitään väärin? Minusta se oli kyllä väärin. Seisoin vähän aikaa siinä ja häivyin hiljaisuudessa pois paikalta ja heit jäivät anomatta.Samanlaisesssa tilanteessa en ole itse mennyt väliin,  kuin silloin, jos olen tuntenut molemmat entuudestaan ja olen huomannut, että voin siihen tulla. Yleensä kävelen ohitse ja odotan omaa vuoroa, jos se sattuu tulemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti